czwartek, 24 września 2015

Nowe życie!

https://www.youtube.com/watch?v=X46t8ZFqUB4
Zdrowy tryb życia! To jest to na co powinien każdy zwrócić uwagę. Sport, zdrowe, a zarazem pyszne jedzonko= lepsze samopoczucie.
Przez 4 lata męczyłam się z różnymi dietami i starałam się ćwiczyć ale to nie było to co chciałam osiągnąć. Gdy chudłam ok.10kg przestawałam widzieć efekty a przy tym rezygnowałam, poddawałam się i tyłam.. Efekt jojo (to czego nikt nie lubi, to co nas dołuje i sprawia,że czujemy się gorsi). 
W styczniu (2015r.)  stwierdziłam, że zacznę zdrowy tryb życia! Ale zdrowy tryb życia nie oznacza głodówki czy różnego rodzaju diety, jest to zamiana niezdrowych, nieregularnych posiłków o późnych porach i siedzącego trybu życia na regularne posiłki (co 2,5-3h) (5 posiłków dziennie) oczywiście nie chodzi o to żeby zjeść w ciągu dnia 5 burgerów albo 5 porcji frytek.. Coś zdrowego a zarazem pysznego np. ryby, warzywa, ryż, różne rodzaje kaszy oraz sportowy tryb życia jedni wybiorą siłownie, a ktoś inny będzie wolał ćwiczyć np. w domu lub w terenie dla każdego coś dobrego!
Moja przemiana zaczęła się od małych zmian, pierwsze w odstawkę poszedł cukier, później sól,masło i chleb (to nie jest konieczne wystarczy pszenny zamienić na razowy lub jakiś inny z ciemnej mąki). Sport dla mnie nie był problemem ponieważ trenuje siatkówkę i miałam sporo ruchu ale to nie pomagało mi schudnąć, więc postanowiłam zacząć ćwiczyć w domu. Na początku robiłam codziennie 20 przysiadów, 20 brzuszków, 20 damskich pompek ale z czasem zaczęłam ćwiczyć z Ewą Chodakowską (płaski brzuch, skalpel, turbo wyzwanie) dawało mi to siłę nie tylko fizyczną ale też psychiczną! Zaczęłam na siebie inaczej patrzeć i lepiej o sobie myśleć, owszem nie jestem jeszcze zadowolona ze swojego ciała ale ważne, że zaczęłam siebie akceptować. Każdy ma kompleksy, ktoś nie lubi swojej twarzy,oczu,ust, a ktoś inny nie lubi swojego brzucha,ud, pupy czy rąk. Zaczynając zdrowy tryb życia, nie chodzi mi o ćwiczenia, ale o zmianę rodzaju i ilości jedzenia zobaczycie jak zmienia się wasze ciało i wasze myślenie. Naprawdę warto spróbować! 

Kiedyś: (niestety znalazłam tylko takie zdjęcie :c )


Byłam grubą owieczka...











Teraz:




















To zdjęcie dodaję żebyście nie stwierdzili, że się nie uśmiecham! Uśmiecham się zawsze i wszędzie! <3

















Na początku każdego wpisu będę wklejała link do jakiejś piosenki lub czegoś co wynajdę i bardzo mi się spodoba! Będę się z wami dzieliła wszystkim! (kosmetyki,moda,jedzenie,sport oraz jakieś moje nowości i wybryki) :D

Dziękuję Misiaczki i POWODZENIA! <3 Love!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz